TOGETHER WE

FACTS

0

Mentions #van0naar100 op de socials

0

Sollicitaties via de website

0

Nieuwe collega's aangenomen binnen een half jaar

Mockup van een laptop en mobiel waar de pro6 website getoond wordt.

Hoe kunnen we het verloop van personeel verkleinen en in een hele krappe arbeidsmarkt 30 monteurs werven? 

We creëerden de campagne 'Van 0 naar 100'. Deze laat zien dat Gomes je traint tot volwaardige medewerker, waar je vanaf dag 1 bij hoort. Met Gomes maak je avonturen mee. Deze passie ervaar je door online en offline activaties. 

De recruitment website van0naar100.nl is hierin het kloppende hart van de campagne. De website is slim ingericht zodat deze de online marketing en social advertising versterkt. De website is gekoppeld aan het ATS zodat het Gomes HR team sollicitaties kan opvolgen. Ook is het voorzien van gestructureerde data zodat vacatures en voordelen goed vindbaar zijn, ook via platformen zoals Google Jobs en Indeed. 

Visualisatie groene Mercedes-Benz AMG GT R
Visualisatie Rood/Oranje Mercedes-Benz Actros


De supersnelle 'Van 0 naar 100'-campagne omvatte het volgende: online advertising, activaties bij auto-events, opleidingen, en een gloednieuwe recruitmentwebsite waar de uiteindelijke conversie plaatsvond. De employer branding van Gomes is versterkt, met meer dan 130 sollicitanten en uiteindelijk 30 nieuwe collega’s die klaar zijn om hun kennis en vaardigheden te verbeteren.

Logo pro6

We hebben samen met het Reyez! team binnen een half jaar meer dan 30 technische mensen geworven in hele uitdagende arbeidsmarkt.

Laura Koster - HR Directeur Gomes

Volgende case

Pro6

Samen regeren?

Neem dan contact met ons op!
Afbeelding van Tom Hes
Neem contact op!