TOGETHER WE
JUIZZ verkoopt elektrische fietsen via de JUIZZ winkels in de grote steden. Om de e-bikes met dezelfde service en beleving ook online aan te bieden, hebben wij het merk geherpositioneerd, rebranding doorgevoerd en de webshop ontwikkeld.
Meer unieke websitebezoekers
Bestellingen per maand
Proefritaanvragen per maand
Hoe zorgen we ervoor dat bezoekers online dezelfde urban VIP-beleving ervaren als in de fysieke winkels van JUIZZ? Dit kan door het ontwikkelen van een dynamische stijl en webshop met proactieve service, waardoor bezoekers worden ontzorgt en een excellente beleving ervaren.
We hebben een onderscheidend rebranding concept ontwikkeld. Toegankelijk, jong en innovatief. De kleuren zijn energiek, inspirerend, relaxed en cool. De webshop bevat de ultieme balans tussen beleving en conversie. Mede door veel bewegende beelden en micro-animaties zonder in performance in te leveren. De webshop is naadloos gekoppeld aan voorraad- en servicesystemen wat zorgt voor een excellente klantbeleving. Ook hebben we het technisch mogelijk gemaakt om logica te delen met andere shops van het moederbedrijf en deze gecentraliseerd te kunnen managen.
Door JUIZZ digitaal te transformeren is de merkbekendheid enorm gegroeid. De online klantbeleving is sterk opgeoptimaliseerd, waardoor het aantal proefritaanvragen is gestegen en er meer verkopen zijn gerealiseerd in zowel de webshop als in de fysieke winkels.
Rutger Pronk - CTO CycloVriend